Google Play

Customer Service Representative

Partagez cette offre avec votre réseau

Publiée le 14.01.2020

Entreprise

Site Internet: https://www.majorel.com/
Secteur d´activité:
Centres d´appel, hotline, call center
Offres d´emploi:Voir toutes nos annonces
Débutez votre carrière dès le premier jour chez nous ! Phone Group grandit, et devient Majorel. Nous sommes Majorel, nouvel acteur mondial né de... lire la suite

Détails de l'annonce

Poste proposé : Customer Service Representative

Ready to take on new challenges? Majorel recruits for its Abidjan site, a Customer Service Representative (CSR).

We are Majorel, a new global player born of a merger of the CRM activities of the two giants SAHAM and Bertelsmann. We design and implement customized customer experiences for the world’s leading brands.

Present in 28 countries across 4 continents in 6 different regions, our 48,000 employees are proficient in 36 languages serving more than 500 customers. Our 7600 employees in Morocco and West Africa are now part of the France, Africa and Netherlands region. Majorel combines talent, data and technology to produce real impact for its partners.

With an annual turnover of 1.3 billion euros, we enjoy a leading position in the African, European and Middle Eastern markets as well as a strong presence in Asia and America.

With an ambitious set of international certifications: CSR Label awarded by Afnor France, CGEM CSR Label, NF Service Relation Client Certification (NF345), ISO27001 Certifications and PCI DSS.

Your role will be to handle customer interactions via calls, emails, chats etc; and ensure their satisfaction. Your mission will also be to offer and sell services, products or solutions and to process the files made available to you.

Profil recherché pour le poste : Customer Service Representative
  • You are a young graduate, fluent in both oral and written French and English. You have a good knowledge of office tools, you love communication and have an excellent relationship.
Critères de l'annonce pour le poste : Customer Service Representative
Métier:
Commercial, vente
Marketing, communication
Métiers des services
Secteur d´activité:
Centres d´appel, hotline, call center
Type de contrat:
Stage
Région:
Abidjan
Ville:Treichville
Niveau d'expérience:
Etudiant, jeune diplômé
Niveau d'études:
Bac+2
Langues exigées:
anglaisbon niveau
Nombre de poste(s):20

Partagez cette offre avec votre réseau

Autres offres d'emploi susceptibles de vous intéresser

Business Development Manager

19/02/20 | N.C.

Pour accompagner la croissance de ses activités, NOTRE CLIENT renforce ses équipes par le recrutement d’un (e) Business Development Manager. Missions    Le Business Development Manager, favorise une croissance progressive et rentable au sein de grands com ...

Région de : Abidjan

Head, Trade, Value Chain & Liability Products – Commercial Bank

19/02/20 | N.C.

Missions: Responsible for setting up the Commercial Banking (CMB) Trade, Value Chain & Liability Products overall strategy and ensure disciplined execution across the network. To develop and manage Trade, value chain and Liability Products for Commerc ...

Région de : Abidjan

SUPERVISEUR DES VENTES (H/F)

21/02/20 | SELLIT

Missions: Rattacher au Responsable des ventes, vous devez : Superviser et former une équipe de vendeurs chargés  de la distribution et la ventes de nos produits dans les Boutiques et magasins.  Développer, animer et accroitre les ventes réalisées auprès   ...

Région de : Abidjan

SALES EXECUTIVE- FOOD SERVICE

21/02/20 | SELLIT

Objectif principal : Développer l'activité de restauration avec un ensemble spécifique de clients afin de développer l'industrie et d'atteindre les objectifs de vente souhaités. DOMAINE DE RESPONSABILITÉ PRINCIPAL Développement Portefeuille ...

Région de : Abidjan